Hooray! Happy Birthday!





Yahooo! Plan semalam berjalan dengan lancar. Alhamdulillah
Memang kecoh betul semalam. Habis abg Amy kena sembur dengan spray.
Party planner pun kena sembur juga. alamak hai..wa mau plan saja, apasal wa pun kena.
Sampai saja di ofis semalam wa pakat dengan epy pergi beli kek. Sampai saja di Brem mall kami pun jenguk lah di Bees. aduhai, naik kalori tengok dengan mata..sebab semua sedap sedap belaka.
wa dengan epy dah rambang mata.. dekat berapa minit dok depan peti ais tu tengok kek.

Last-last beli kek Tiramisu yang bermakna Pick me up! atau carry me up! cett, macam nak mengurat je kan? he he.. wa pikir abg amy ni jenis yang suka cheese cake.. so belilah tiramisu yang ada layer dengan marscapone cheese. ouh sangat lazat oke!



Lepas itu kami tibai satu brem Mall beli snek (atau juga dikenali sebagai junk food), party spray (pesanan dari bos), dan juga air bekarbonat (keskemaan terlampau di sini..)

Lepas itu, wa sama epy pun blah dari situ (ganas giler ayat..). Sampai saja di ofis, wa pun plan ringkas dengan Epy pasal nak buat suprise kat mana. Akhirnya, kami bercadang buat ambush (serang hendap) di bilik studio.

Epy pun nyalakan lilin.. sambil wa setup photographer (anak sedara epy) tak bertauliah buat keja. Apa lagi kami pun naik atas dengan kek dan terus menyerang..


plan hampir gagal bila abg amy pusing belakang tengok kami naik tangga. Rupanya tidak, dia tak sedar.. last-last kami dah naik atas pun nyanyilah lagu HAPPY BIRTHDAY!.. maaflah kamera tak sempat merakamkan saat-saat tsb.

Akhirnya abg amy, kena sembur dengan spray pastu tiup lilin dan buat wish.

Havoc juga! Di bawah ini merupakan video kejadian dan ucapan terima kasih dari Amy.





Comments

  1. Meriah nya..
    Teringat dl masa study kena surprise..
    Habis bau telur..

    ReplyDelete
  2. he he... memang meriah sangat. abis kena sembur je.larh ye ke.. ciannya.. nasib yana x pernah kena.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts