Model Video Klip - Final Result

Woot woot!

Akhirnya, setelah menunggu lama baru terasa nak update video klip Lumrah Percintaan di mana aku menjadi model dalam video klip tu.

Aku bukan jenis orang yang suka sangat nak share benda macam ni. Tapi sambil promosi kawan-kawan sambil promote diri sendiri. LOL

Tadaaa... so inilah final result MTV tsb.
Boleh dibeli di pasaran di dalam album U.K's Kembali Berbisa



Lagu ini dinyanyikan sendiri oleh Amy U.K's dan dicipta juga oleh Amy U.K's.

Pengalaman aku menjadi model pertama kali ni memang agak kekok sebab depan aku dekat 15 orang duduk tengok je aku pose sorang-sorang ala ala tengok cermin pula. Kena pula cover lawa walaupun dah di makeup oleh dua orang makeup artis yang sangat baik. Suka makeup diorg memang cantik.

Masa ini aku agak chubby rasanya. tak ingat berapa berat masa tu. bila tengok balik terasa tembamnya.

apapun layankan jelah lagu ni. memang lagu favorite aku.

sehingga berjumpa lagi. toodles noodles!

Comments

Popular Posts