CUPPA CAKES by +Wondermilk+

Romantik sgt..


Jalur-jalur.. love love..


Kumbang, hati dan pelangi..huhu


Rama-rama merah, pelangi dgn payung


Untuk ibu yang baru sahaja bersalin...hehe



Sekali terpandang pada warna-warna dan hasil hiasannya pasti anda akan terpikat. Begitu juga saya. Memang berbaloi saya menonton NONA, dua minggu lepas.

Sememangnya makanan menjadi salah satu topik kegemaran saya. Kini saya mengubah arah ke Cupcakes. Cupcakes merupakan trend yang amat popular pada masa kini.

Ia bukan sahaja digemari oleh orang ramai sebagai pencuci mulut malahan kini mereka menggunakannya sebagai hantaran kahwin. Bukan itu sahaja, ada juga yang menggantikan kek kawin tradisional mereka dengan bertingkat-tingkat cupcakes.

Chewah~ saya ni macam nak promote kedai ni plak. hehe.. Untuk pengetahuan korang semua. Setelah selesai tonton NONA saya pun apa lagi cepat-cepat menghadap laptop untuk melayari website CUPPA CAKES tersebut. Inilah alamatnya : http://cuppacakes.blogspot.com/

Kalau korang semua tengok koleksi oleh +wondermilk+ yang terdiri dari 3 koleksi cupcakes, memang korang terliur punya! Tapi sayang pula nak makan sebab cantik sangat~

Kedai diorang ni juga ada sponspor filem KAMI THE MOVIE tuh.. Tengoklah website diorang kalo nak tahu lebih lanjut.

Tak lama lagi saya pula bakal mencuba cupcakes ini.. Di atas ini saya turut sertakan beberapa keping 'pictures' cupcakes yang memang menarik mata saya.

Sila lah~



Oh ye.. mereka juga boleh dilihat di NTV7 - Saluran Ceria Anda.



YANA
xoxo

Comments

  1. cupcake skrg dah jd trend...chantek2 plak tu..hehehehe

    ReplyDelete
  2. wondermilk sedap n chantek sgt..i bought for my friend's bf bday party..giler sayang nak makan

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts