CEDARS AWARD



Waaahhh im so lucky..
Saya telah menerima The Cedars Award dari seorang rakan blogger saya.
Oleh itu saya ingin membuat ucapan saya:

Alhamdulillah
syukur kepada Allah swt kerana dimurahkan rezeki..
Terima kasih buat encik MSR yang telah memberi saya award ini.
Juga tahniah pada mereka yang turut bertuah menerima award ini.
juga pada keluarga saya terutama parents saya..
abg amy yang menyibuk selalu..
hamster kesayanganku..
laptop pink ku yang berjasa
dan celcom broadband ku yang berkhidmat memberi line yang terbaik
juga kepada meja dan kerusi yang digunakan sepanjang blogging..

panjang lagi ni...(oklah potong bagi pendek)

huhu...
apapun terima kasih... saya berasa amat terharu..
huahua..

(berlagak terima award amacam Anugerah Bintang Popular katakan..)

Comments

  1. Sama-sama.. :)

    p/s - fuhh.. ucapan yang menusuk kalbu.. :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts