Stesen Radio Web Selangor

title sama seperti apa yang ingin dinyatakan *eyes rolling*

saja kasi korang semua bengang..ha ha ha "eh eh, ketawa tak pasal-pasal, apa kes?".
abaikan jelah.. rasanya bulan lepas kot aku macam biasa time kerja aku tukang pegang kamera dan segala benda alah techs ni sebab aku memang kaki techs. melihat gadget-gadget menarik mengujakan aku. "ok ok, aku ngaku aku NERD" nasib aku tak pakai 'glasses' kalau tak lagi nerd kot.

so nak dijadikan story mory, Uk's artis bawah company aku yang tak berapa nak besar ni.. dijemput untuk interview bersama RWS (RadioWeb Selangor). so apa yang menariknya? you say.. menariknya sebab dalam konti ada kamera yang membolehkan kita berinteraksi secara live di website sambil mendengar radio online tersebut.

best juga tau. diorang juga menerima panggilan telefon dari peminat semasa onair. berbeza dari kebanyakkan radio yang kini tumbuh bagai cendawan selepas hujan.

aku sempat posing dua tiga kali.

dj yang bertugas pada malam itu adalah Cikgu atau DJ Mansor yang merupakan seorang dj yang agak cool.
memang terbaekkk!



jadi kepada sesiapa yang ingin melayari website tersebut dan mendengar radio tersebut sila ke http://tvsnews.net/rws_new/

layankan gambar di atas. ciao

xoxo
YH

Comments

Post a Comment

Popular Posts